
Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie realizuje projekt pn. „Wspieranie studentów Koła Naukowego Inżynierii Akustycznej poprzez umożliwienie im udziału w konkursach
na międzynarodowych konferencjach naukowych”, która otrzymała środki finansowe w kwocie 166 640,00 zł w ramach projektu niekonkurencyjnego pt. „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności” realizowanego przez Ministerstwo Nauki
i Szkolnictwa Wyższego.
Tytuł Projektu:
Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
Zadania, działania, które będą realizowane w ramach Projektu:
Projekt zakłada wsparcie uczelni (podmiotów korzystających bezpośrednio ze wsparcia) poprzez umożliwienie studentkom i studentom uczestnictwa w międzynarodowych konkursach, zawodach i konferencjach.
Grupy docelowe Projektu:
Grupę docelową w Projekcie stanowią uczelnie oraz studenci. Projekt ukierunkowany jest na studentki i studentów lub ich zespoły, których potencjał rozwojowy i dotychczasowe doświadczenie dają podstawy sądzić, iż mogą wygrywać konkursy i zawody międzynarodowe o najwyższej randze.
Cel Projektu:
Celem Projektu jest wsparcie studentek i studentów w rozwoju ich:
- kompetencji i umiejętności,
- aktywności naukowej,
- innowacyjności,
- kreatywności,
poprzez umożliwienie im uczestnictwa w międzynarodowych konkursach, zawodach, konferencjach.
Rezultaty Projektu:
Rezultatem Projektu będzie nabycie kompetencji lub kwalifikacji lub umiejętności przez osoby uczestniczące w kształceniu na poziomie wyższym oraz zwiększenie ogólnej liczby osób studiujących, które w ramach systemu szkolnictwa wyższego wezmą udział w różnych formach międzynarodowego współzawodnictwa.
Wartość Projektu (łączna wysokość wydatków kwalifikowalnych):
27 500 000,00 zł
Wysokość dofinansowania ze środków europejskich (wysokość wkładu Funduszy Europejskich):
22 693 000,00 zł
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie